Veel gestelde vragen
Samenwerking
Wij zijn geïnteresseerd. Wat nu?
Laat uw gegevens achter op de website.
Wij zullen u vervolgens contacteren om verdere afspraken te maken.
Wij zijn ertoe bereid om, indien nodig, u persoonlijk meer uitleg te komen geven en al uw vragen te beantwoorden. We maken graag een afspraak!
Producten
Hoelang bewaren mijn gourmet/fondue schotels?
Onze gourmet/fondue schotels worden op 23/24 december gemaakt en zijn ten minste tot 2 dagen na levering houdbaar als ze gekoeld bewaard blijven.
Hoe moeten de schotels gekoeld worden?
Wij leveren al de schotels gekoeld aan. De bedoeling is dat de schotels gekoeld blijven tot ze opgehaald worden.
Is een koelaanhangwagen inbegrepen?
Als u een bestelling plaatst van minstens 600 personen per aflevermoment stellen wij een koelaanhangwagen gratis te beschikking. Hebben jullie minder personen, dan is het aangeraden om een lokaal te gebruiken dat voorzien is van een koeling ( bijvoorbeeld de meeste parochiezalen zijn uitgerust met een grote koelcel). Als dit niet mogelijk is, contacteer ons dan zodat wij u in contact kunnen brengen met verhuurders van koelaanhangwagens.
Waarom is koeling noodzakelijk?
Wij werken met verse producten die gekoeld bewaard moeten worden.
Welke allergenen en ingrediënten bevatten jullie producten?
Op elke verpakking staat een QR code met een link naar de productinformatie fiche.
Bestellen
Hoelang op voorhand bestellen?
Ten laatste 14 dagen voor de geplande levering moet er een bestelling geplaatst worden.
Correcties aanbrengen in de aantallen kan tot 7 dagen voor het afgesproken levermoment.
Hoe en wanneer betalen?
Wij werken met een voorschot van 50 procent op de totaalfactuur, te betalen 5 dagen voor levering. Het resterende bedrag moet dan ten laatste 7 dagen na levering betaald worden.
Levering
Hoe verloopt de levering?
De levering is gratis.
Alle schotels worden gekoeld aangeleverd in stapelbare boxen zodat voor jullie de verdeling vlot en praktisch kan verlopen. Deze boxen blijven bij jullie en worden achteraf in samenspraak terug door ons opgehaald. Voor ontbrekende boxen moeten wij helaas 5 euro per box aanrekenen.
Kan ik kiezen wanneer de levering zal plaatsvinden?
Leveringen vinden plaats op zaterdag 24 december 2023.
Afwijkende levermomenten kunnen in overleg besproken worden.
Krijg ik een bericht hoe laat ik de levering kan verwachten?
Bij het plaatsen van uw bestelling wordt er een tijdslot afgesproken. De dag voor de levering gaan wij jullie op de hoogte brengen wanneer jullie bestelling zal geleverd worden binnen het afgesproken tijdslot.